КОМПЛЕКСНЕ ІНТЕГРАЦІЙНЕ РІШЕННЯ

OtoAccessTM  – управління інфоресурсами та бази даних

Як лікар, ви зацікавлені у тому, щоб забезпечити комплексний процес дослідження і лікування від початку і до кінця. У Interacoustics, зацікавлені у тому, щоб полегшити цей шлях для вас, піклуючись про  дані пацієнтів від першого візиту. OtoAccess

 

 

ADI

Аудіометричний інтерфейс даних (ADI) – це інтерфейс між аудіологічним обладнанням та системами електронних медичних записів (EMR). ADI забезпечує шлях до того, щоб працівники лікарень та медичних закладів могли безпечно зберігати та отримувати дані з системи EMR. Виробники можуть використовувати його для безперешкодної інтеграції автономного аудіометричного обладнання Interacoustics з багатьма системами EMR, що забезпечує ефективний, оптимізований робочий процес.

EMR / EHR

OtoAccessTM сумісний з усіма основними електронними системами запису. Інформація про пацієнта негайно й без проблем надходить від ЕМR до ​​лікаря. Після того, як лікар закінчив оцінку сеансу, результати та повідомлення про пацієнта автоматично повертаються до електронної системи запису, де їх можна зберігати або отримувати доступ іншим відповідним фахівцям у мережі.

 

База даних

Представляємо просту у використанні базу даних для зберігання аудіологічних даних та інформації про пацієнта. Високошвидкісна обробка даних дозволяє миттєво зберігати та отримувати інформацію про пацієнта. Це HIPAA-сумісний та сумісний з основними протоколами та стандартами EMR. База даних OtoAccess<sup>TM</sup> підтримує всі прилади Interacoustics, включаючи обладнання для вестибулометрії. Вона однаково підходить для встановлення на комп’ютерах та як окремий додаток для баз даних, як це стосується мереж з кількома клієнтами, що використовують один і той же SQL-сервер. 

Електронна звітність

Рішення для електронної звітності Interacoustics дозволяє швидко та безпечно звітувати про результати обстежень. Це потужний інструмент, який може об’єднати всі результати в єдину звітність та експортувати дані в PDF, щоб переконатися, що зміст неможливо змінити. Це зменшує ризик виникнення помилок і заощаджує на папері і часі обробки. Використовуючи інструмент розробки звітів, лікар може швидко та легко створювати необмежену кількість налаштовуваних шаблонів звітування залежно від його потреб.